GOLDEN LASERs nätverkslayout för marknadsföringstjänster i Sydostasien

Den sydostasiatiska marknaden har hettat upp de senaste två åren. Efter Kina och Indien har den sydostasiatiska marknaden blivit en framväxande blå oceanmarknad. På grund av billig arbetskraft och markresurser har den globala tillverkningsindustrin migrerat till Sydostasien.

När ett stort antal arbetsintensiva industrier som skoindustrin, klädindustrin och leksaksindustrin översvämmar Sydostasien har GOLDEN LASER redan förberett sig för marknaden.

Sydostasien

Ⅰ Täcker ett heltäckande nätverk av marknadsföringstjänster

Sydostasien omfattar länder som Vietnam, Laos, Kambodja, Thailand, Myanmar, Malaysia, Singapore, Indonesien, Brunei, Filippinerna och Östtimor. GOLDEN LASER har skapat en omfattande layout för marknadsföringsnätverk här.

1. Upprätta ett utlandskontor

Upprättade ett kontor i Vietnam. Lokala tekniska ingenjörer från Ho Chi Minh-staden, Vietnam, anställdes för att samarbeta med GOLDEN LASERs utsända tekniska ingenjörer för att tillhandahålla lokal försäljning och service.Tjänsten är centrerad i Vietnam och strålar ut till grannländer som Indonesien, Kambodja, Bangladesh och Filippinerna.

2 Utöka distributionskanalerna utomlands

Efter mer än tio års utveckling, I sydostasiatiska länder finns det överallt av våra distributörer.Oavsett om vi är i Japan, Taiwan eller Indien, Saudiarabien, Sri Lanka, Pakistan etc., väljer vi distributörer för olika branscher och regioner, inte bara för att utveckla nya kunder, utan också för att behålla gamla kunder för att uppnå mer professionell och djupgående försäljning och service.

Ⅱ Tillhandahålla lokal försäljning och tjänster

För att bättre kunna betjäna våra kunder, Vi väljer strikt ut lokala branschfolk och team som våra distributörer. Våra distributörer kan inte bara uppnå lokal försäljning, utan har också mycket stark service och teknisk kapacitet för att snabbt lösa praktiska problem för lokala kunder.

Ⅲ Tillhandahålla produkter och tjänster med högt mervärde

I den alltmer konkurrensutsatta marknadsmiljön är GOLDEN LASER engagerade i att tillhandahålla mycket flexibla och högvärdiga laserbearbetningslösningar inom industrin. Bli av med den hårda priskonkurrensen, vinn med kvalitet och vinn med service.

I detta heta land i Sydostasien har vi betjänat följande kunder: gjuteriet som producerar världens välkända varumärken (Nike, Adidas, MICHEL KORS, etc.)branschledaren bland världens 500 största företagoch fabrikerna hos Kinas välkända företag i Sydostasien.

Nike-etikett

Youngone, en världsledande storskalig sportklädestillverkare som vi har betjänat, har samarbetat med oss ​​i mer än ett decennium.Oavsett om de etablerar fabriker i Kina, Vietnam eller Bangladesh, väljer de alltid en lasermaskin från GOLDEN LASER.

Mycket anpassningsbara produkter med högt förädlingsvärde, utan att förglömma den initiala servicen och 18 års branscherfarenhet, gav GOLDEN LASER varumärkets styrka.

Ⅳ Tillhandahåll intelligenta verkstadslösningar

Den demografiska utdelningen i Sydostasien är extremt attraktiv för stora arbetsintensiva fabriker, särskilt inom textil-, kläd- och skoindustrin. Men stora fabriker står också inför en exempellös ökning av ledningssvårigheter. Behovet av att bygga intelligenta, automatiserade och smarta fabriker ökar.

smart fabrik intelligent verkstad

Nära marknadens efterfrågan, GOLDEN LASERs framåtblickande MES intelligenta verkstadshanteringssystemhar tagits i bruk i stora fabriker i Kina och har marknadsförts i Sydostasien.

Under inflytande av Kinas "Bälte och väg" kommer fler länder och regioner i framtiden, med Kina som centrum, att kunna dra nytta av den utdelning som kinesisk teknologi medför. GOLDEN LASER kommer att arbeta sida vid sida med alla kinesiska företag för att använda teknik för att påverka den sydostasiatiska marknaden och förändra världens uppmärksamhet.

Relaterade produkter

Lämna ditt meddelande:

whatsapp +8615871714482