Förebyggande och kontroll av epidemier är en spännande kamp och ett mödosamt test. Sedan den 21 november 2022 stängdes Golden Laser i 9 dagar för att strikt genomföra den allmänna strategin "externt förebyggande av import och internt förebyggande av återhämtning". Detta för att minska antalet icke-nödvändiga anställda som gick ut och för att strikt kontrollera utomstående.
Under koncernens ledning har Golden Laser genomfört omfattande planering och noggrann utplacering, burit ansvar på alla nivåer och strama åt kedjan, tagit itu med förebyggande och kontroll av epidemier med ena handen och produktion och leverans med den andra, kontinuerligt förbättrat sina vetenskapliga och precisa färdigheter inom förebyggande och kontroll, och garanterat produktion och drift på ett starkt och ordnat sätt.
Vem säger att det inte finns några hjältar i vanliga positioner? I den kritiska perioden av kapplöpning mot tid och virus övervinner vi svårigheter, förenas och samarbetar, kämpar ständigt, strävar hårt, gör vårt bästa i vanliga positioner, skyddar Goldenlasers position och ger en solid garanti för att förverkliga en långsiktig säker och stabil produktion samt högkvalitativ och snabb utveckling av företaget.
För att säkerställa leverans av företagets kontraktsutrustning i tid, håller nästan 150 anställda på Golden Laser sig på sina poster för att säkerställa produktionen när industriparken är helt stängd, och föra vidare spikandan och hålla sig till produktionslinjen. Utanför parken genomförde anställda som inte anlände till sina poster hemarbete och strävade efter att förstå och främja både förebyggande och kontroll av epidemier samt produktion och drift, och spelade en uppsättning "anti-epidemi och produktionsgaranti" kombinationer.
Marknadsföringsteamet justerar aktivt sitt säljtänkande och strävar efter att omvandla reaktivt till proaktivt.
På hemmaplan tog försäljnings- och eftermarknadsteamen initiativ till att besöka kunder och lösa problem på plats vid uppskjutning eller inställande av olika utställningar.
När det gäller internationell försäljning åkte marknadsföringsteamet utomlands, deltog aktivt i branschmässor i Asien, Europa och Amerika, tog initiativ till att besöka kunder, presenterade företagets utveckling och planering, hjälpte kunder att analysera marknadssituationen och formulera motåtgärder och löste problem som kunderna reflekterade på plats i tid, vilket ökade kundernas förtroende för varumärket Golden Laser.
september
Vietnam Print Pack 2022
oktober
Printing United Expo 2022 (Las Vegas, USA)
Pack Print International (Bangkok, Thailand)
EURO BLECH (Hannover, Tyskland)
november
MAQUITEX (Portugal)
Skor och läder Vietnam 2022
JIAM 2022 OSAKA JAPAN
Golden Lasers utrikeshandelsteam har aldrig slutat när det gäller de asiatiska, europeiska och amerikanska marknaderna. Vi deltar aktivt i olika professionella utställningar inom tryck och förpackning, digitaltryck, textil och kläder, läder och skor, textilutrustning och metallbearbetning, och är ett varumärke som tillhör Golden Laser. Expansion utomlands ger goda kanalmöjligheter.
Under intervallet av deltagandet i utställningen tog Golden Laser-teamet initiativ till att kontakta kunder för att besöka och kommunicera, och samtidigt som de korrekt tillhandahöll kundservice efter försäljning, främjade de den nya tekniken och den nya utrustningen från Golden Laser.