Under vågen av konsumtionsuppgraderingar,
historien om förändringar i förpackningsdesign.
Konsumenter köper inte bara produkter, utan även förpackningar.
Förpackningslådan har redan överskridit omfattningen av funktionella attribut,
och åtar sig rollen för mer varumärkespublicitet.
Lasergraveringförpackningslåda, ge produkter oändlig kreativitet,
och skapar ett unikt minne av varumärket.
En vackert utformad förpackningsask kan imponera på människor.
Förutom den höga utseendenivån bör lådan också ha varumärkesigenkänning.
Inför ett bländande utbud av lådor på marknaden,
Det är inte lätt att attrahera kräsna konsumenter vid första anblicken.
Delasergraveringprocess med illusion av extraordinär magi
gör att förpackningslådan fångar människors blickar på ett ögonblick,
stimulera konsumtion i osynligt.
Förpackningslådan är inte bara ett paket,
Det är också ett medium för varumärkeskultur.
Lasergraveringspapperfyller lådan med idéer och själ,
Snabb produktinformation till konsumenter,
Levererar även framgångsrikt en unik varumärkeskultur,
I konsumenternas hjärtan skapas en djupgående varumärkesimage.
Förpackningar i en era av konsumtionsuppgraderingar
bör balansera motsättningen mellan försäljning och miljöskydd.
Förorenande laserteknik graverar återvinningsbara papperslådor för att minimera kontaminering från förpackningar.
Samtidigt bibehålla varumärkets gynnsamma position i konsumenternas hjärtan.
Konsumenterna är imponerade av varumärkets avsikter,
Därmed förbättras varumärkets goodwill.
Lådan är produktens behållare,
Även laddad med ”image, kultur och värderingar”.
Lasergraveringbryter mot det traditionella förpackningsdesignkonceptet,
Kombinerar förpackningens skönhet och kommersiella attraktionskraft,
Låt människor bli kära vid första ögonkastet,
Lämna ett unikt och vackert varumärkesminne.