I början av 2019 genomfördes Goldenlasers fiberlaserdivisions strategiplan för omvandling och uppgradering. För det första utgår den från den industriella tillämpningen avfiberlaserskärmaskin, och omvandlar branschens användargrupp från den lägre delen till den högre delen genom underavdelning, och sedan till intelligent och automatisk utveckling av utrustning och synkron uppgradering av hårdvara och mjukvara. Slutligen, enligt den globala marknadsapplikationsanalysen, etableras distributionskanaler och direktförsäljningsställen i varje land.
År 2019, när handelstvisterna intensifierades, mötte Goldenlaser svårigheter och utforskade aktivt positiva marknadsåtgärder med globala utställningar.
Under första halvåret 2019 deltog Goldenlasers fiberlaserdivision successivt i utställningen Intelligent Laser Cutting Equipment i Taiwan, Malaysia, Thailand, Mexiko, Australien, Ryssland och Sydkorea.
Utställningsscen
Varje utställning fick ett varmt gensvar, och kunderna fortsatte att komma och visade stort intresse för vårlaserskärmaskinVåra arbetskamrater på platsen är extremt upptagna med att svara på frågor och erkänner för kunderna i tur och ordning.
För närvarande stärks Kinas lasermaskiners konkurrenskraft i världen gradvis, och de erkänns av globala kunder för hög kvalitet och höga kostnadseffektivitet. Marknadsandelen för kinesiska varumärken har ökat kraftigt. Genom den positiva marknadsstrategiska responsen under första halvåret har försäljningsorderna på GoldenLasers utländska marknad ökat kraftigt jämfört med föregående år. Vi tror att vi under nästa tredje kvartal kommer att uppnå större ära!